onsdag 10 mars 2010

10/3-2010- Drömmen om Italien

Sitter just nu å små kikar på drömmen om Italien..Hm, ja jag vet inte vad jag tycker.. Funderar bara över en sak(?) HUR kan man lämna sin lilla bebis hemma.. =/ Är det inte låång tid det är borta å spelar in? Bebisen hinner väll nästan "glömma bort de"... Eller vad vet jag..!!! Jag skulle inte åka från mina underbara barn iallafall..

Idag har vi varit på Kyrkis.. Trevligt var det :) Massa barn var de där.. :)

Jag å mitt minne å syn å vad vet jag..!! :S Jag satt med Freddie och Emilia på golvet på kyrkis å så frågar jag Mamma Bea, vart är Emilia/ser du Emilia? (Kommer INTE riktigt ihåg) Då sitter hon juh rakt framför mej.. Vet inte vad det var med mej idag.. Såååå SNURRRIG!!! Hoppas det är Tillfälligt bara, så det inte är åldern.. Hahaa.. Nää då!! ;D

Sen en annan sak, skulle gå å posta ett brev så jag trodde jag lagt i plånboken i väskan.. När jag kommer till kyrkis å ska bet fika, Då bara; Vart är plånboken? Har jag tappat den å allt tänkade.. Men efter en stund lugnar jag mej å inte tänker så mycket på det.. När jag kommmer hem så kollar jag runt å Plånboken ligger i en annan jacka.. =) Pjuuu.. Så HIMMLA Viirig.. BLIR så trött på mej ibland alltså.. ;D

Men men..
Nää nu ska jag göra nå.. =)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar