fredag 12 mars 2010

12/3-2010- Att inte ha tid-Bullshit

Idag har jag städat Milias rum grundligt.. :) Å plockat å städat i hela huset.. Dutti jag.. ;D..

Sen Har älsklingen kört undan massa snö här hemma med traktorn.. Så Milia fick åka med lite.. Hon tyckte det var så skoj.. :D Gullfia..!!
Så ute har vi varit å hunnit mycket.. :) Ätit tacos å myyyst!!

Nu sitter jag med älsklingen å tar mej ett glas vitt vin.. :) Imon blir det jobb..Tycker det är så skoj å jobba å träffa lite andra.. :)

I veckan som kommer ska jag försöka ta mej till L-a å fika med Mormor har jag bestämt (hihii) å sen gå till hema eller vad det heter i marnäs där.. ;D Måste ha lite tyyyg!! Jag vill syy men jag har inge tyg å sy med.. Är ute efter en liten spec sak.. Å de fanns inte hos maritas i bärget..!! så då får vi kolla i marnäs.. :)

Hoppas ni alla har en trevlig kväll.. <3 Ha de gott.. Kraam!

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

^^Jag skiter i vad du gör å så, men säg för fan inte att du inte har tid..För de är å ljuga, ljuga, ljuuuuga........!! I know, I know!! Sluta babbla massa SKIT!!!!!!!!!^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar