onsdag 10 mars 2010

11/3-2010- Go morgon. :)

Det här med å vara virrig/snurrig det vet jag inte om det har försvunnit idag men det märks lite senare.. ;D
Igår iallafall, Jag hade en väst på mej..
När jag ska lägga mej på soffan så tar jag av den å vad märker jag.. ?
Jo att prislappen sitter kvar..!!!!! Hallå¨Lill.. Skakar bara på huvudet å lägger mej på soffan å somnar till halv ett.. ;D SEn vidare till sängen..

Å idag vakna vi förre tuppen (klockan).. Ganska så skönt faktiskt.. :)
Nää Heja Håå..

Har vi nå väder idag?
Det kanske INTE är nå väder ute idag?
Jag ser INGET väder!!!!!

1 kommentar:

  1. Hehe ja nog är de enkelt allt, haha =)
    De är sån soppa på påse som man blandar med vatten sen häller jag i nudlar som jag bryter i småbitar och brockoli, låter de koka tills nudlarna är klara då brukar de bli bra =)

    SvaraRadera