måndag 15 mars 2010

15/3-2010- Läkarbesök!

Jahapp, nu kom jag på å ringa KS för å fråga vad jag ska göra på KS den 15april, för jag tycker det är så onödigt att åka ditt för "ingenting".. Då säger hon som jag pratar med att, det är återbesök.. OK, men varför(?) Jag var juh där den 12 feb å då var jag där å han(doktorn) fatta inte varför jag var där egentligen? Hm.. Men då fick jag svar på att Freddie skulle till barnkoagulation så då får det la gå då.. Skönt att de går att planera in samma dag... Men då var frågan, Varför har jag/ vii inte fått nå papper om att Freddie ska ner då oxå, det skulle hon kolla å sen höra av sej...!! =)

Nu ska jag ta mej en kopp kaffe till å sen städa lite.. :)
En sådan fiin dag å vi måste vara inne... Fyy då.. :(
Men jag hoppas alla andra där ut har det fiiint å kan gå ut en sväng i det fiina vädret!! =) Ha det gott/ kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar